vrijdag 9 januari 2015

Opgeruimd - sleutelbakje

Je zou je kunnen afvragen of je echt foto's wilt maken van de rommelige plekjes in je huis. Maar goed. Zo zag mijn sleutelbakje er vanochtend uit:


Het sleutelbakje en zijn directe omgeving (eigenlijk het hele dressoir waar hij op staat) heeft dezelfde magnetische werking als de vensterbank. Er komen allerlei spullen in terecht die er niet thuishoren.


De gewone sleutels mochten in het sleutelbakje blijven. De reservesleutels gingen in het daarvoor bestemde bakje, de legoblokjes naar de bak met lego, de kapotte veiligheidsspeld in de prullenbak, en zo verder. Aangekomen op dit punt is mijn grootste valkuil dat ik halverwege weer stop. Of halverwege de rest waarvan ik zo snel niet weet waar het naar toe moet in de kast stop (bijvoorbeeld als de visite er bijna aankomt). Aangemoedigd door mijn vensterbank die er nog steeds mooi netjes bij lag, en door mijn kinderen die hielpen om een foto te maken, ruimde ik alle papieren die er lagen ook nog op, tot het er zo uitzag:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten