woensdag 8 april 2015

Opgeruimd - ongebruikte spullen

Wat doe je met spullen die je op zolder tegenkomt die je al in geen jaren gebruikt hebt?

Je zou ze natuurlijk weg kunnen doen.

De afgelopen weken deed ik een zak vol in de vuilnisbak, een doos vol bij het oud papier, een zak vol in de kledingcontainer en verzamelde ik een tas met spullen voor naar de kringloopwinkel. Tsjonge, en dat stond daar allemaal ruimte in te nemen...

Leuker vind ik het eigenlijk als je de spullen die je tegenkomt gewoon nog kan gebruiken.

Zo werd er weer eens gespeeld met de speelmais.



Werd de witte, zelf in te kleuren puzzel (die vrees ik al zo lang in mijn bezit is dat ik er zelf als kind niet aan toegekomen ben...) omgetoverd in een Verschrikkelijke Ikke puzzel.


En zorgde dit berenkaarsje van bijenwas (ongeveer even oud als de puzzel) dat ergens uit een doos kwam voor twee avonden gezelligheid in huis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten