donderdag 23 april 2015

Goed idee

We fietsen naar school en zwaaien om 1 uur grote broer en zus uit op het schoolplein. Het is heerlijk weer. We stappen weer op de fiets en ik zeg tegen zoon van bijna 3 dat we wel door kunnen fietsen naar de kinderboerderij. Hij vindt dat een goed idee. Even later draai ik me om om te zeggen dat we er bijna zijn - oh wacht, hij is in slaap gevallen.

Met een slapend kind valt er niet zoveel te beleven op de kinderboerderij. Weet je wat, we gaan naar huis. Ik fiets weer terug - o ja, omfietsen want de spoorwegovergang is afgesloten. Nadat ik er ongeveer drie kwartier over heb gedaan om van huis naar school naar de kinderboerderij en weer terug te fietsen komen we weer thuis. Ik til mijn zoon van de fiets en leg hem op de bank waar hij nu lekker ligt te slapen.

Nou ja zeg. Dan ga ik maar een blogje schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten