donderdag 26 oktober 2017

Engelse drop traktatie

Omdat onze leuke dochter jarig was, was het ook weer tijd om te trakteren.

In de zomer vonden we dit leuke patroontje om engelse dropjes te haken. Het is niet moeilijk - het zijn vierkantjes die je op elkaar plakt met textiellijm, en een lange rechthoek voor de kokosrondjes die je oprolt. Er zijn wel een boel draadjes om af te hechten, maar gelukkig kwam ik er nog redelijk op tijd achter dat je zelfs dat achterwege kan laten door de losse draadjes tussen de laagjes in te plakken.

Aan een sleutelhanger en met echte engelse dropjes eraan werd het een heel vrolijke traktatie.



Eigenlijk is haken niet veel meer dan orde brengen in een chaos van draadjes 😉 Zo zag het er ergens onderweg uit:



p.s. Nog even voor de zekerheid... het leuke aan internet vind ik dat je er zoveel leuke ideeën op kan doen. Ik word er blij van om mijn traktaties er ook op te zetten. Ter inspiratie, of gewoon leuk om naar te kijken. Maar zeker niet om iemand het gevoel te geven dat alle traktaties veel werk zouden moeten kosten of er heel mooi uit zouden moeten zien. Iedereen is verschillend, en ik vind het net zo leuk als kinderen er blij van worden om op zakjes chips te trakteren, of fruitspiesjes of cupcakes of maakt niet uit eigenlijk 😘


Geen opmerkingen:

Een reactie posten