vrijdag 19 december 2014

Jaar

Vorig jaar op 19 december begon ik met dit weblog. Omdat ik het een jaar zou gaan proberen, en omdat ik geen betere naam wist te bedenken, en omdat ik niet ging uitstellen met beginnen totdat ik een goede naam, lay-out of plan van aanpak had, noemde ik het Jaartje bloggen en begon.

Niet dat ik nu wel een plan van aanpak heb, of een andere naam, of over de lay-out heb nagedacht, of er al over uit ben waarom ik eigenlijk precies zou willen bloggen. Maar hoewel ik zou denken dat het logisch is als je altijd al schrijft, en dan een weblog begint om daar stukjes op te zetten, was het eerder andersom. Mijn weblog zette me aan het schrijven. En daar werd ik boven verwachting blij van.


Weet je wat, ik doe gewoon nog een jaar. Leuk dat je meeleest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten